هرگز نشد
نوشته شده توسط : siah-sefid
هرگز نشد بياي پيشم
بگيري دستاي منو
بدوني من عاشقتم
گوش كني حرفاي منو
هرگز نشد بياي پيشم
بگيري دستاي منو
بدوني من عاشقتم
گوش كني حرفاي منو
تو بي وفا بودي ولي
اونكه برات مي مرد منم
تا زنده ام دوست دارم اينه كلام اخرم
تو بي وفا بودي ولي
اونكه برات مي مرد منم
تا زنده ام دوست دارم اينه كلام اخرم اينه كلام اخرم
من كه نتونستم تو رو يه لحظه تنها بزارم
تو تلخي خاطره هام بگم كه دوست ندارم
دلم مي خواد همين يه بار
اشكامو پنهون نكنم
باور كني تو رو مي خوام
غربت رو زندوني كنم
ميام به شهر خاطرات
غرق بشم تويه نگات
ديوونه بار فدات بشم
بميرم من واسه چشات بميرم من واسه چشات
اما هنوز فاصله مون دوره دست من جداست
ترانه سكوت من تو بغض اخرم جداست
كاشكي مي شد فقط يه بار بياي بگي دوست دارم
تو چشم من نگاه كني
بگي كه عاشقت منم





:: موضوعات مرتبط: شعر , شعر عاشقانه , ,
:: برچسب‌ها: آخر , آخرین , اثر , احساس , از , اما , اول , اگه , ای , این , با , بار , باره , باز , باشه , باید , بد , بدون , برای , به , بهش , بگو , بی , بیا , بیشتر , تا , تب , تنها , تو , جاده , جام , حیفه , خاطره , خدا , خسته , خودت , داره , داریم , دست , دل , دلت , دلتنگی , دلم , دنیا , دنیای , دو , دوری , ذهن , را , راه , رد , رفته , رو , روز , زندگی , زیبا , سر , شب , شده , شعر , عاشق , عزیز , عشق , عکس , غم , فرشته , فقط , فکر , قصه , قلب , ما , مثل , مرز , مرگ , من , می , میکنی , نفس , ها , هامون , هم , همه , واسه , پر , پس , پشت , پیش , چرا , چشم , چشمی , چه , کرده , کسی , که , گروه , گم , یا , یه , یک , یکی ,
:: بازدید از این مطلب : 596
|
امتیاز مطلب : 86
|
تعداد امتیازدهندگان : 25
|
مجموع امتیاز : 25
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 فروردين 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
kimia در تاریخ : 1390/12/29/1 - - گفته است :
salam webetun jalebe be webe manam biain

/weblog/file/img/m.jpg
ستاره شب تاب در تاریخ : 1390/10/25/0 - - گفته است :
سلام خوفی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

وبت نسبت به قبل یکم پیشرفت کرده

اما هنوزم یه ضعف هایی داره

من آپم امیدوارم سر بزنی نظر یادت نره

فعلا............


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: